National Institute of Statistics Strategic Plan 2002-2007
Strategic Management

National Institute
of Statistics (NIS)

The National Institute of Statistics (NIS) is strategically managed to achieve the NIS mission and vision by influencing and shaping its future and its surrounding environment as a continuous process. The strategic planning process is clearly set out in the NIS Strategic Plan and Forward Work Program and the Planning and Reporting Framework, which were approved by the MOP/NIS Management Meeting in May 2002.

This Strategic Plan

which sets out the vision, mission, objectives, and strategies of the NIS, is an integral part of this planning framework. It clarifies what management and staff want the NIS to become. It helps encourage management and staff to think long-term to respond to the changing environment and to review what the NIS does and how it does it.

Strategic Plan

which sets out the vision, mission, objectives, and strategies of the NIS, is an integral part of this planning framework. It clarifies what management and staff want the NIS to become. It helps encourage management and staff to think long-term to respond to the changing environment and to review what the NIS does and how it does it.

Plan

This plan involves the mix and balance of products and services and the generation and allocation of resources for all offices of the NIS. Most importantly, it defines the overarching framework within which the NIS 5-year Forward Work Program is reviewed annually, and in this context, the NIS seeks donor and government budget support and ensures that resources are used efficiently and effectively.

Especially

In addition, this plan facilitates tactical planning at the Department and Bureau levels. In the case of the NIS, we apply Program Strategic Management, which involves specific products or groups of products (such as Economic Statistics) and services provided by or within the NIS (such as Information Technology and Data Management). These sub-plans are reviewed annually within the context of the 5-Year Forward Work Program, as the Strategic Plan has a strong influence, and it also strongly influences the 5-Year Forward Work Program.

This strategy

This strategic management process provides for continuously changing strategies that drive the NIS toward the direction defined by the objectives in the plan. Some strategies in the plan may not be fully realized; instead, new strategies will emerge from throughout the organization and will be implemented. The success of this process depends on the extent to which all staff understand, accept, and effectively follow these directions.

១.១ ការប្តេជ្ញាចិត្តរួមគ្នានៅថ្នាក់រាជរដ្ឋាភិបាល ថ្នាក់ខេត្ត-ក្រុង និងថ្នាក់ឃុំ-សង្កាត់ ចំពោះគំនិតនៃប្រព័ន្ធស្ថិតិជាតិមួយដែលអាចផ្តល់នូវស្ថិតិផ្លូវការដែលអ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យសំខាន់ៗត្រូវការ ដោយមិនគិតពីប្រភពទិន្នន័យនោះ តាមរយៈ៖
– ការបង្កើត និងការធានាឲ្យគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលកិច្ចការស្ថិតិ ដំណើរការដោយជោគជ័យ។
– ការបង្កើត និងការលើកកម្ពស់កិច្ចព្រមព្រៀង និងការសម្របសម្រួល ដែលកំណត់យ៉ាងច្បាស់អំពីកាតព្វកិច្ចរបស់ក្រសួង និងស្ថាប័នរដ្ឋាភិបាលក្នុងការគ្រប់គ្រង និងការផ្សព្វផ្សាយស្ថិតិផ្លូវការពីប្រភពរដ្ឋបាលរបស់ពួកគេសម្រាប់វិស័យស្ថិតិនីមួយៗ។
– ការយល់ព្រមលើផែនការអភិវឌ្ឍន៍ព័ត៌មានថ្នាក់ជាតិ ដែលកំណត់សកម្មភាពជាក់លាក់ដែលអាចនាំទៅរកការបង្កើនលទ្ធភាពនៃការទទួលបានស្ថិតិផ្លូវការទាំងអស់ និងតួនាទី ក៏ដូចជាការទទួលខុសត្រូវរបស់តួអង្គសំខាន់ៗ។
– ការកសាងភាពជាដៃគូប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយតួអង្គទាំងនេះ ដោយការលើកកម្ពស់ និងការគាំទ្រដល់ការអនុវត្តការងារស្ថិតិ និងការគ្រប់គ្រងទិន្នន័យល្អ។
១.២ ភាពជាអ្នកដឹកនាំសកម្មក្នុងការបង្កើតស្តង់ដារស្ថិតិ និងការផ្សព្វផ្សាយថ្នាក់ជាតិ ដោយធ្វើការពិគ្រោះយោបល់ជាមួយអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យ និងអ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ។
១.៣ ការប្រើប្រាស់ឲ្យបានប្រសើរឡើងនូវប្រភពទិន្នន័យរដ្ឋបាល និងប្រតិបត្តិការទាំងរបស់រដ្ឋាភិបាល និងឯកជន សម្រាប់គោលបំណងនៃប្រព័ន្ធស្ថិតិជាតិ តាមរយៈ៖
– ការប្រើប្រាស់សក្តានុពលនៃប្រភពទិន្នន័យរដ្ឋបាលរបស់រដ្ឋាភិបាល ដូចជាគយ ពន្ធដារ ការអនុម័តការវិនិយោគ និងប្រភពទិន្នន័យរដ្ឋបាលផ្សេងទៀត ដើម្បីផ្តល់ស្ថិតិផ្លូវការដែលមានប្រសិទ្ធភាពចំណាយ។
– ការបង្កើតវិធីសាស្ត្រសម្រាប់ប្រើប្រាស់បណ្តុំទិន្នន័យដ៏ធំ ប៉ុន្តែមិនពេញលេញ ដែលមានតាមរយៈការកាន់កាប់ទិន្នន័យរដ្ឋបាល និងទិន្នន័យប្រតិបត្តិការ សម្រាប់គោលបំណងស្ថិតិ។
– ការបង្កើនលទ្ធភាពនៃការទទួលបានទិន្នន័យក្រៅ NIS នៅក្នុងឯកសារផ្សព្វផ្សាយ NIS និងផលិតផលផ្សេងៗទៀត។

២.១ កម្មវិធីការងារ NIS ដែលនៅតែមានភាពសមស្របទៅនឹងបញ្ហាបច្ចុប្បន្ន និងបញ្ហាដែលកំពុងលេចឡើង តាមរយៈ៖
– ការបង្កើត និងការធានាឲ្យក្រុមប្រឹក្សាប្រឹក្សាយោបល់ស្ថិតិ ដំណើរការដោយជោគជ័យ។
– ការបង្កើត និងការរក្សាការយល់ដឹងច្បាស់លាស់អំពីតម្រូវការស្ថិតិរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
– ការពិភាក្សាអំពីកម្មវិធីការងារ NIS ជាមួយក្រុមប្រឹក្សាប្រឹក្សាយោបល់ស្ថិតិ និងក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងៗទៀតដែលផ្តោតលើបញ្ហាជាក់លាក់។
– ការពិនិត្យមើលកម្មវិធីការងារ NIS និងអាទិភាពពាក់ព័ន្ធរបស់វាជាប្រចាំ ដើម្បីធានាថា សកម្មភាពស្ថិតិដែលមានអាទិភាពខ្ពស់ទាំងអស់ត្រូវបានដាក់បញ្ចូល។
– ការចូលរួមជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ ក្នុងការផ្លាស់ប្តូរគោលគំនិត និងវិធីសាស្ត្រសំខាន់ៗចំពោះស្ថិតិនៃ NIS។
– ភាពឆ្លើយតបចំពោះការរិះគន់ដែលមានហេតុផលនៃស្ថិតិនៃ NIS។

២.២ ការបង្កើតគោលបំណងច្បាស់លាស់សម្រាប់៖
– គុណភាពទិន្នន័យ និងការធានាគុណភាពនៃការសម្របសម្រួល ការប្រមូល ការកែច្នៃ ការចងក្រង ការវិភាគ និងការផ្សព្វផ្សាយទិន្នន័យរបស់ NIS។
– ការផ្តល់សេវាកម្មអតិថិជន ផលិតផលស្ថិតិ និងឯកសារផ្សព្វផ្សាយទាន់ពេលវេលា និងមានប្រសិទ្ធភាពចំណាយ។
– ការបង្កើនភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា និងភាពអាចប្រៀបធៀបគ្នានៃទិន្នន័យនៅទូទាំង NIS និងអង្គភាពស្ថិតិផ្សេងទៀតរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល។

២.៣ ការពង្រឹងសមត្ថភាពវិភាគ និងស្រាវជ្រាវរបស់បុគ្គលិក NIS ដូច្នេះ៖
– សូចនាករ និងរង្វាស់សេដ្ឋកិច្ច បរិស្ថាន និងសង្គមថ្មីៗ អាចត្រូវបានបង្កើតឡើងពីទិន្នន័យដែលមានស្រាប់ បន្ថែមតម្លៃដល់ទិន្នន័យដែល NIS ប្រមូលបាន និងកែលម្អគុណភាពស្ថិតិផ្លូវការ។
– កម្មវិធីបច្ចេកវិទ្យា និងវិធីសាស្ត្រស្ថិតិថ្មីៗ អាចត្រូវបានបង្កើត និងអនុវត្ត ដើម្បីបង្កើនភាពទាន់ពេលវេលា និងគុណភាពទិន្នន័យ។

៣.១ ការផ្តល់សេវាព័ត៌មានស្ថិតិដែលមានគុណភាព តាមរយៈ៖
– ការផ្តល់ជូននូវផលិតផល និងសេវាស្ថិតិដែលមានគុណភាពខ្ពស់ជាច្រើនប្រភេទ ដែលបំពេញតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
– ការធានាថា មូលដ្ឋានទិន្នន័យ NIS បញ្ជីឈ្មោះប្រភពស្ថិតិ និងគេហទំព័រ NIS គាំទ្រដល់សេវាព័ត៌មានស្ថិតិរបស់យើង។
– ការកែលម្អការយល់ដឹងរបស់បុគ្គលិកអំពីរបៀបដែលស្ថិតិផ្លូវការត្រូវបានប្រើប្រាស់ ការយល់ឃើញ និងតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងការដោះស្រាយចំណុចខ្វះខាតសំខាន់ៗបំផុត។

៣.២ ការពង្រីកការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធស្ថិតិជាតិ តាមរយៈ៖
– ការបណ្តុះបណ្តាលបុគ្គលិកអំពីស្ថិតិ ផលិតផល និងសេវាកម្ម ដើម្បីបំពាក់ឲ្យពួកគេបានល្អប្រសើរ ក្នុងការពិភាក្សាជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ NIS។
– ការធានាថាគោលនយោបាយនៃការផ្សព្វផ្សាយ តម្លៃ និងការកែសម្រួលរបស់យើង ត្រូវបានអនុវត្តជាប់លាប់ និងត្រូវបានយល់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ NIS។
– ការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹង និងលទ្ធភាពនៃការទទួលបានស្ថិតិ NIS និងស្ថិតិផ្លូវការដែលមិនមែនជា NIS ដែលពាក់ព័ន្ធ។
– ការផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងសកម្មនូវរបាយការណ៍ និងសេវាកម្មចេញថ្មីៗ ទៅកាន់ទស្សនិកជនគោលដៅដែលពាក់ព័ន្ធ។

៣.៣ ការផ្តល់ព័ត៌មានឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ស្ថិតិ NIS បានកាន់តែប្រសើរ តាមរយៈ៖
– ការពន្យល់ពីគុណភាពនៃស្ថិតិ NIS និងលក្ខណៈផ្សេងទៀតនៃទិន្នន័យដែលបានផ្សព្វផ្សាយ ដូច្នេះអ្នកប្រើប្រាស់អាចធ្វើការប្រើប្រាស់ស្ថិតិទាំងនេះបានប្រកបដោយព័ត៌មាន និងសមស្រប។
– ការបោះពុម្ពផ្សាយឯកសារស្តីពីគោលគំនិត ប្រភព និងវិធីសាស្ត្រ ដើម្បីឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចយល់ពីមូលដ្ឋាននៃស្ថិតិ NIS។
– ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីលើកកម្ពស់ការយល់ដឹង និងការយល់ច្បាស់អំពីស្ថិតិ NIS។

៤.១ ការបង្កើនលទ្ធភាពនៃការទទួលបានទិន្នន័យស្ថិតិដែលអាចប្រៀបធៀបជាមួយប្រទេសដទៃ តាមរយៈការចូលរួមក្នុងការអភិវឌ្ឍ និងការអនុវត្តស្តង់ដារស្ថិតិអន្តរជាតិ និងតំបន់ ដែលមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ NIS។
៤.២ ការលើកទឹកចិត្តដល់កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និងការអភិវឌ្ឍស្ថិតិក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ តាមរយៈការចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងសន្និសីទ ការអភិវឌ្ឍ និងសិក្ខាសាលាស្ថិតិថ្នាក់តំបន់។
៤.៣ ការកែលម្អភាពញឹកញាប់ ភាពទាន់ពេលវេលា និងគុណភាពនៃស្ថិតិ NIS ដែលមានស្រាប់ ព្រមទាំងការប្រមូល ការចងក្រង និងការផ្សព្វផ្សាយស្ថិតិផ្លូវការថ្មីៗ ដើម្បីបំពេញកាតព្វកិច្ចរបស់យើងក្នុងនាមជាប្រទេសសមាជិកនៃសមាគមប្រជាជាតិអាស៊ីអាគ្នេយ៍ (អាស៊ាន) និងស្តង់ដារទូទៅនៃការផ្សព្វផ្សាយទិន្នន័យ (GDDS)។

៥.១ ក្រុមបុគ្គលិកដែលមានជំនាញ និងមានការលើកទឹកចិត្តខ្ពស់ ដែលនឹងដឹកនាំ NIS ទៅអនាគត តាមរយៈ៖
– ការបង្កើត និងការប្រើប្រាស់គម្រោងគ្រប់គ្រងសមិទ្ធផល ដែលលើកទឹកចិត្ត ទទួលស្គាល់ និងផ្តល់រង្វាន់ចំពោះសមិទ្ធផល ការច្នៃប្រឌិត ភាពអាចសម្របខ្លួនបាន និងការធ្វើការជាក្រុម។
– ការបង្កើត និងការប្រើប្រាស់វិធីសាស្រ្តប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ចំពោះការបណ្តុះបណ្តាល និងការអភិវឌ្ឍជំនាញ ការជ្រើសរើស និងការអនុវត្តការងារ ដែលអាចផ្តល់លទ្ធផលត្រឹមត្រូវ និងផ្តល់តម្លៃដល់ភាពចម្រុះ។
– ការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍអ្នកដែលនឹងផ្តល់ភាពជាអ្នកដឹកនាំនៅក្នុង NIS នៅពេលអនាគត។
៥.២ ការអភិវឌ្ឍ និងការប្រើប្រាស់លទ្ធភាពទទួលបានចំណេះដឹង និងបរិស្ថានបច្ចេកវិទ្យាទំនើបរបស់បុគ្គលិក តាមរយៈ៖
– ការកែលម្អវិធីសាស្ត្រនៃការចាប់យក ចែករំលែក រៀបចំ និងការទទួលបានចំណេះដឹង និងជំនាញ។
– ការអនុវត្ត និងការទាញយកប្រយោជន៍ពីបច្ចេកវិទ្យាកុំព្យូទ័រ អ៊ីនធឺណិត និងបច្ចេកវិទ្យាបណ្ដាញ ជាកត្តាជំរុញដល់ការច្នៃប្រឌិត ផលិតភាព និងការអនុវត្តការងារខ្ពស់។
៥.៣ ការកែលម្អ NIS និងសមិទ្ធផលបុគ្គលិក តាមរយៈ៖
– ការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពភាពជាអ្នកដឹកនាំ និងការគ្រប់គ្រងគម្រោងរបស់បុគ្គលិក និងការលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំទូលាយនូវភាពជាអ្នកដឹកនាំ និងការអនុវត្តការគ្រប់គ្រងគម្រោងល្អ។
– ការធ្វើការត្រួតពិនិត្យជាប្រចាំនូវសកម្មភាពស្ថិតិនៃ NIS និងការប្រៀបធៀបសមិទ្ធផលរបស់ NIS ធៀបទៅនឹងទីភ្នាក់ងារស្ថិតិឈានមុខគេនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
– ការបង្កើតសូចនាករនៃសមិទ្ធផល NIS នៅក្នុងវិស័យសំខាន់ៗ និងការត្រួតពិនិត្យលទ្ធផលជាប្រចាំ។
– ការធានាថាការកែលម្អផលិតភាពត្រូវបានចាប់យក ដើម្បីឲ្យ NIS អាចពង្រីកសេវាកម្មរបស់ខ្លួន។
៥.៤ ការធ្វើការសហការជាមួយអង្គភាពស្ថិតិរាជរដ្ឋាភិបាលផ្សេងទៀត និងទីភ្នាក់ងារ និងស្ថាប័នស្ថិតិថ្នាក់ជាតិ ជាពិសេសក្នុងការចែករំលែកការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយការច្នៃប្រឌិត។
៥.៥ ការទទួលយកសំណូមពររបស់អ្នកប្រើប្រាស់ទិន្នន័យសំខាន់ៗ ដើម្បីជួយកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងបង្កើតនូវការច្នៃប្រឌិតសំខាន់ៗនៅក្នុងផលិតផល និងសេវាកម្មដែល NIS ផ្តល់ជូន។

៦.១ ការរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យ តាមរយៈ៖
– ការពន្យល់ទៅកាន់អ្នកផ្តល់ទិន្នន័យអំពីតម្លៃនៃព័ត៌មានដែល NIS ទទួលបានពីប្រភពទិន្នន័យរដ្ឋបាល និងប្រមូលដោយផ្ទាល់ពីអ្នកឆ្លើយតប សម្រាប់គ្រប់កម្រិតរដ្ឋាភិបាល និងសហគមន៍ទាំងមូល។
– ការធានាថាបុគ្គលិក NIS ទាំងអស់ដែលទាក់ទងជាមួយអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យមានការបណ្តុះបណ្តាលសមស្រប និងប្រព្រឹត្តទៅតាមលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈ។
៦.២ ការអភិវឌ្ឍ និងការរក្សាកិត្តិយសល្អក្នុងការរក្សាការសម្ងាត់នៃទិន្នន័យដែលផ្តល់ដោយអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យ NIS តាមរយៈ៖
– ការធានាបរិស្ថានបច្ចេកទេស និងរូបវន្តដែលមានសុវត្ថិភាព សម្រាប់ការចាប់យក និងកែច្នៃទិន្នន័យពីអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យ។
– ការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងក្នុងចំណោមបុគ្គលិក អំពីសារៈសំខាន់នៃការរក្សាការសម្ងាត់ទិន្នន័យ។
៦.៣ ការគ្រប់គ្រងបន្ទុកនៃការរាយការណ៍នៃជំរឿន និងការអង្កេតរបស់ NIS ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព តាមរយៈ៖
– ការសាកល្បងទម្រង់នៃការប្រមូល និងវិធីសាស្ត្រប្រមូលជានិច្ច។
– ការធានាថាទិន្នន័យដែលត្រូវការអាចរកបានក្នុងតម្លៃសមរម្យសម្រាប់អ្នកផ្តល់ទិន្នន័យរបស់យើង។
– ការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងការទទួលបានប្រភពទិន្នន័យជំនួសប្រសិនបើមាន ជាពិសេសដោយការប្រើប្រាស់ទិន្នន័យរដ្ឋបាល។
– ការបង្កើត និងការប្រើប្រាស់ការរចនាការអង្កេតដែលមានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីកាត់បន្ថយបន្ទុកនៃការរាយការណ៍លើអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យរបស់យើង។
ការបង្កើត និងការប្រើប្រាស់មជ្ឈមណ្ឌលសម្របសម្រួលស្ថិតិដែលបានស្នើឡើង ដើម្បីបញ្ឈប់សកម្មភាពប្រមូលស្ថិតិដែលមិនគួរឱ្យចង់បាន ឬមិនចាំបាច់ដោយ NIS និងអង្គភាពស្ថិតិរដ្ឋាភិបាលផ្សេងទៀត។
៦.៤ ការគិតគូរយ៉ាងពេញលេញអំពីថ្លៃដើមនៃការទាមទារស្ថិតិលើអ្នកផ្តល់ទិន្នន័យរបស់យើង តាមរយៈ៖
– ការវាស់វែង និងការរាយការណ៍អំពីបន្ទុកដែលដាក់លើអាជីវកម្ម ទីភ្នាក់ងាររដ្ឋាភិបាល បុគ្គល និងគ្រួសារ។
– ការចាត់វិធានការដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដើមសម្រាប់អ្នកផ្តល់ទិន្នន័យ ក្នុងការសម្រេចចិត្តប្រមូលទិន្នន័យ និងការរចនាការប្រមូល។

៧.១ ការកែលម្អសមិទ្ធផល និងភាពជឿទុកចិត្តរបស់ NIS តាមរយៈភាពជាអ្នកដឹកនាំ និងការគ្រប់គ្រងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងការធានាថាការងារ និងលទ្ធផលរបស់ NIS មានសុចរិតភាពខ្ពស់។
៧.២ ការធានាថា NIS មាននីតិវិធីសមស្របសម្រាប់ការពារសន្តិសុខនៃការបោះពុម្ពផ្សាយក្រោមបទបញ្ជាហាមឃាត់។
៧.៣ ការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពីសមិទ្ធផល បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យរបស់ NIS តាមរយៈ៖
– ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ដើម្បីលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពី NIS និងសមិទ្ធផលរបស់ខ្លួន។
– ការធានាថារដ្ឋលេខាធិការទទួលបន្ទុកកិច្ចការស្ថិតិ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងផែនការ និងរដ្ឋមន្ត្រីពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត ទទួលបានព័ត៌មានសង្ខេបច្បាស់លាស់អំពីសមិទ្ធផល NIS និងបញ្ហាដែលទាក់ទងនឹង NIS។
– ការផ្តល់សេវាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងឆ្លើយតបលើលិខិតឆ្លើយឆ្លងរបស់រដ្ឋមន្ត្រី និងសំណើសុំពីសមាជិកសភា។
– ការរៀបចំឲ្យបុគ្គលិក NIS អាចទាក់ទងជាមួយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងការធានាថាពួកគេមានការបណ្តុះបណ្តាលចាំបាច់។
– ការកសាង និងការរក្សាទំនាក់ទំនងការងារជិតស្និទ្ធ និងសហការគ្នាជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំជាន់ខ្ពស់នៃក្រសួង និងស្ថាប័នរដ្ឋាភិបាលផ្សេងទៀត។
– ការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពីសមិទ្ធផល បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យរបស់ NIS តាមរយៈការចូលរួមយ៉ាងសកម្មនៅក្នុងវេទិកាខាងក្រៅ។
– ការបំពាក់សមត្ថភាព និងការលើកទឹកចិត្តដល់បុគ្គលិកឲ្យពន្យល់អំពីតួនាទី និងសមិទ្ធផលរបស់ NIS ដល់សហគមន៍កម្ពុជា និងអន្តរជាតិទាំងមូល។

National Strategy for the Development of Statistics